Jaarverslag 2016 nu online

Alkmaar 350Het nationale jaarverslag van Resto VanHarte 2016 staat online. Lees hoe wij ons in 2016 in meer steden en buurten vestigden en daarmee meer saamhorigheid creëerden. Of hoe we buurtbewoners de regie gaven over hun eigen Resto. Lees hoe de Buurtmobilisatie langzaam op stoom komt en hoe we 21 KinderResto’s nieuwe stijl ontwikkelden. En door het BuurtBoost-programma, dat bol staat van activiteiten, konden wij nieuwe verbindingen tussen buurtbewoners creëren.

Lees in het 7-delig feuilleton hoe vrijwilligers de landelijke Cook Off beleefden. Of kijk naar het filmpje van Gaston van de Nationale Postcode Loterij die Resto VanHarte Amersfoort bezocht. Of één van de andere leuke filmpjes en mooie foto's. Maar het jaarverslag is ook bedoeld ter verantwoording van begroting en jaarrekening. Die staan er ook in. Blader door het jaarverslag of download de pdf.

Onze ambitie is om in 2017 door te gaan op deze ingeslagen weg en buurtbewoners te blijven mobiliseren om samen met ons nieuwe Resto’s te creëren. Want ook in 2017 willen we meer gasten aan onze gemeenschappelijke eettafels en besteden we aandacht aan kinderen in achterstandswijken en ouderen die er alleen voor staan.

Binnenkort zijn alle lokale jaarverslagen op onze website te vinden en natuurlijk komen er weer placemats in alle Resto’s met daarop de hoogtepunten uit het Resto VanHartejaar 2016.

Nieuwsbrief ontvangen?