Doneer nu!

Jaarverslag 2019 online

Dans van Harte 5641Resto VanHarte heeft 2019 afgesloten, de jaarrekening is opgemaakt. Wat was het een bijzonder jaar. Ondanks onze moeilijke financiële situatie hebben we door de tomeloze inzet van onze vrijwilligers en medewerkers prachtige resultaten behaald. Zo heeft meer dan de helft van onze gasten in 2019 bij Resto VanHarte nieuwe vriendschappen gesloten. Voor 64% van de vrijwilligers heeft werken bij Resto VanHarte zijn of haar sociale leven positief beïnvloed.

We zijn trots op alle mooie dingen die we samen met vele samenwerkingspartners hebben kunnen bewerkstelligen. De highlights van 2019 hebben we samengevat in ons online magazine. Blader er even rustig doorheen en geniet van de mooie foto’s en filmpjes en verhalen over Dans VanHarte voor ouderen, gezonde schoollunches voor kinderen, het jongerenproject Nieuwe Bazen, bijzondere thema- avonden in de Resto’s en nog veel meer. U vindt ook de link naar de download van het volledige jaarverslag en jaarrekening 2019.

Nieuwsbrief ontvangen?